Možnosti dopravy a plateb zboží

Doprava zboží po ČR

Druh dopravy - ČR Dopravné zdarma  Cena dopravy v Kč Způsob platby
Osobní vyzvednutí - Horní Heřmanice zdarma   v hotovosti
GLS zdarma nad 2500 Kč 100,- Kč při objednávce do 2500 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍKOVNA zdarma nad 2500 Kč 75,- Kč při objednávce do 2500 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍK DO RUKY zdarma nad 5000 Kč 130,- Kč při objednávce do 5000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU zdarma nad 5000 Kč 130,- Kč při objednávce do 5000 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod

Položky s délkou větší než 120 cm a hmotností vyšší než 5kg odesíláme pouze přes dopravce "GLS".

Platba předem CZK:
Číslo účtu: 2301799169
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: čtyři čísla objednávky popř. vyčkejte na info email s instrukcemi k platbě

Doprava zboží na Slovensko

Druh dopravy - ČR Dopravné zdarma Cena dopravy v Kč Způsob platby
GLS zdarma nad 2500 Kč 180,- Kč při objednávce do 2500 Kč 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod

 

Platba dobírky na Slovensku probíhá v EUR v kurzu, který se řídí dopravce. V případě platby předem na náš EUR účet jsou ceny přepočteny v kurzu 26 CZK / 1 EUR.

Platba předem EUR:

SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168

 

Osobní vyzvednutí

Objednané zboží si můžete po dohodě vyzvednout v Horních Heřmanicích (Horní Heřmanice 176).
Vyzvednutí je možné v pracovní dny popř. v sobotu v časech 8:00 - 10:00 a 14:00 - 19:00. Termín vyzvednutí si raději domluvte předem na emailu info@xcsport.cz

 

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím telefonicky nebo emailem.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky - průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.
    Byla-li původní objednávka placena:
    • Převodem předem: 
      prosíme o dodání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit
    • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
      prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat