Doprava zboží po ČR

Druh dopravy - ČR   Cena dopravy v Kč Způsob platby
Osobní vyzvednutí - Horní Heřmanice zdarma   v hotovosti
PPL zdarma nad 2000 Kč 100,- Kč při objednávce do 1000 Kč dobírka, bankovní převod
Česká pošta - BALÍK DO RUKY zdarma nad 2000 Kč 140,- Kč při objednávce do 1000 Kč dobírka, bankovní převod
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU zdarma nad 2000 Kč 140,- Kč při objednávce do 1000 Kč dobírka, bankovní převod

U objednávek s hodnotou nad 2000,- Kč je dopravné zdarma

Platba předem CZK:
Číslo účtu: 670100-2208417787
Kód banky: 6210
Variabilní symbol: číslo objednávky

Doprava zboží na Slovensko

Druh dopravy - ČR   Cena dopravy v Kč Způsob platby
PPL zdarma nad 2000 Kč 190,- Kč při objednávce do 2500 Kč dobírka, bankovní převod

 

Platba dobírky na Slovensku probíhá v EUR - přepočet dle aktuálního kurzu ČNB (devizi - nákup). Akuální kurz EUR najdete zde

Platba předem EUR:

SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168

 

Osobní vyzvednutí

Objednané zboží si můžete po dohodě vyzvednout v Horních Heřmanicích (Horní Heřmanice 176).
Vyzvednutí je možné v pracovní dny popř. v sobotu v časech 8:00 - 10:00 a 14:00 - 19:00. Termín vyzvednutí si raději domluvte předem na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím telefonicky nebo emailem.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky - průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
  • Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.
    Byla-li původní objednávka placena:
    • Převodem předem: 
      prosíme o dodání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit
    • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
      prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat

KONTAKT

  •  

    Sídlo: Štúrova 1701/55, Praha 4

    Expedice: Horní Heřmanice 176

  •  

    Email: info@xcsport.cz

  •  
    Telefon: 732 655 668
Top